Czy kalendarz to znakomita promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest znacząca dla firm, bowiem dzięki niej potencjalni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeżeli dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych wyborów i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów używanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.
Kalendarz zdecydowanie najlepszy dla firm
Małe i spore przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim schemacie łatwo umieścić nie tylko i wyłącznie logo, niemniej jednak pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, bardzo istotne święta i imieniny, a również niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej postaci, jako że odbiorcy stykają się z nią cały rok, w niektórych przypadkach może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. Jeżeli już producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie lub agresywna reklamę, może się ona zwyczajnie znudzić bądź zacząć denerwować. Zdecydowanie lepiej, by kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy niemal wszystkich typów. W ogromnej liczbie przypadków przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej jedynie w sytuacji dużych marek albo wtedy, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję non profit. W dużej liczbie przypadków również kalendarze są wysyłane do stałych klientów albo rozdawane w siedzibie firmy.
Zobacz więcej: http://www.aldokalendarze.pl/o-nas.